30 stycznia 2016

Madame Malonka - nowy blog, nowa odsłona

Bardzo dawno mnie tu nie było. Zajrzałam, aby zaprosić Was na moją nową stronę internetową Madame Malonka. Jej treść jest inna, a szata graficzna mocno odnowiona. Jest to blog lifestylowy. Zajdziecie tu przepisy kulinarne. Choć inne, to na pewno smaczne i okraszone lepszymi zdjęciami! :) Będą też wpisy o podróżach - co i jak zwiedzać, jak oszczędzać i jak poruszać się  po miastach. Kobiece tematy, czyli moda i uroda oraz paznokcie hybrydowe. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Super, świetnie że się rozwijasz i przedstawiasz swoje poglądy na temat zdrowego tryby życia dalej :) Ja też zaczęłam się zdrowiej odżywiać dzięki Tobie, dodatkowo wprowadziłam ruch na świeżym powietrzu za pomocą siłowni zewnętrznych https://www.fitpark.pl/silownie-zewnetrzne.html i muszę przyznać, ze czuję się teraz o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażenia opinii :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...