04 maja 2012

Tortilla w formie sałatki bez ciasta

Miałam ochotę na tortillę, ale z czasem, gdy ją przygotowywałam stwierdziłam, że nie chce mi się bawić z dosyć małymi liśćmi sałaty - żeby całość się nie rozpadła - i dla wygody zrobiłam sałatkę. Skład jest na typową, ale domową tortillę. Sałatkę tę można również nazwać wiosenną - jak najbardziej sprawdzi się w tym wydaniu. Ja w ramach sosu użyłam ketchupu - zdrowy i mniej kaloryczny niż typowe dodatki.


SKŁADNIKI na 1-2 porcje

8 liści sałaty
1/3 średniej papryki czerwonej
2 łyżki kukurydzy konserwowej
ok. 80g zielonego ogórka
szczypior
50g polędwicy
1 pomidor
1/2 małej czerwonej cebulki
sól morska, pieprz, "szczypta" przyprawy gyros (appetita), ketchup


PRZYGOTOWANIE

Sałatę myjemy, wycieramy i rwiemy do miski na kawałki. Paprykę, pomidora, szczypior myjemy, ogórka i cebulę obieramy - warzywa kroimy w kostkę. U mnie cebulka w paseczki, a pomidor w nieduże cząstki. Polędwicę również kroimy, ale w małe paski. Całość mieszamy ze sobą i przyprawiamy do smaku wedle uznania.


PODANIE

Można przełożyć do miski, podzielić na dwie porcje lub jedną i potraktować jako samodzielny posiłek, którym można się najeść.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. uwielbiam i sałatkę i tortille taką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też. Nie dość, że zdrowe, niskokaloryczne, to do tego jakie smaczne :)

      Usuń

Zapraszam do wyrażenia opinii :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...