17 kwietnia 2012

Sałatka do każdego posiłku

Sałatka jest prosta, nie wymaga żadnych umiejętności kulinarnych i oczywiście jest zdrowa i dietetyczna.


SKŁADNIKI

1/2 główki małej kapusty pekińskiej
3 ogórki konserwowe
1,5 łyżki kukurydzy
4 rzodkiewki
1/3 czerwonej papryki
3cm pora (można cebulę, najlepiej czerwoną)
1 pomidor
100g pieczeni (można zastąpić innym mięsem, ja po prostu takie miałam, gdy sporządzałam danie)
1/2 łyżki majonezu
1 duża łyżka jog nat
sól, pieprz, przyprawa gyros (appetita)
5 kropli sosu sojowego


PRZYGOTOWANIE

Kapustę szatkujemy i paski tniemy na 3 części.
Ogórki, paprykę, pomidora i pieczeń kroimy w kosteczkę.
Rzodkiewkę kroimy w pół-plastry, a por w drobniutką kosteczkę.
Wszystko dajemy do jednej, dużej miski i mieszamy ze sobą.


PODANIE

Po prostu na talerz i wcinamy, chociaż mój brat, gdy ją spróbował, to ją zabrał i jadł prosto z miski - a wydawałoby się, że to takie "nic", zupełnie jak z twarogami, które rodzinka także mi podjadaluzak

 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do wyrażenia opinii :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...